Cum lucram…

14 Jul

 

Saptamana trecuta chiar am avut o discutie scurta pe tema asta…

Exista joburi unde efectiv ai de lucru, stii ce ai de lucru si trebuie sa lucrezi si tot ce mai trebuie sa faci este efectiv sa lucrezi!

Iar pe langa aceste joburi “exacte” mai exista si cele din aria din care fac si eu parte: stii ca ar trebui sa lucrezi dar nu ai inspiratie!

Cred ca e cel mai frustrant pentru mine sa duc lipsa de inspiratie.

Cu atat mai mult cu cat imi stiu toate proiectele ca idee, stiu ce ar trebui facut, insa este o mare pauza in mintea si in sufletul meu!

Poate asta ar fi avantajul celor care gandesc in patratele si nu in foi albe?!? Sunt mereu orientati catre ceea ce au de facut, temporal si spatial?

Bun atunci: temporal stiu acum si eu ca trebuie sa imi revin urgent. In trei zile!

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 2,628 other followers

